Завдання з української мови для учнів гр.№ 14
(згідно розкладу)
Тема. Мистецтво відповідати на запитання
Підручник: О. Авраменко. Українська мова. 10 клас. Рівень стандарту.
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-ukrajinska-mova-avramenko-2018.pdf
Завдання:
- Опрацювати навчальний матеріал § 63 – 64 (стор. 195 – 197) – усно.
- Виконати вправу 7 (стор. 201) – письмово.
Тема. Контрольна робота. Написання формального есе (есе-дослідження) «Чи варто довіряти людям?»
Завдання:
- Ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо написанняформального есе (есе-дослідження) та критеріями його оцінювання
2.Написати есе (есе-дослідження) «Чи варто довіряти людям?»
Завдання з української літератури для учнів гр.№ 14
(згідно розкладу)
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу
Завдання:
1.Вправа «Упізнай письменника»
Відгадати про кого йде мова:
1. Цей письменник є автором першого соціально-психологічного роману в українській літературі.
2. Його справжнє прізвище – Іван Тобілевич.
3. Автор вірша «To be or not to be?».
4. Цей письменник похований у Чернігові на Болдиній горі.
5. Із 6-го класу він почав збирати свою бібліотеку й за три роки заповнив велику шафу книгами європейських класиків.
6. Він автор соціально-побутової повісті-хроніки, що відображає українську ментальність, традиції народного побуту й моралі.
7. Автор, який відобразив єдність краси природи й мистецтва у творі «Блакитна Панна».
8. Хто порушив модерністську проблему сакрально-містичного зв’язку людини із землею
9. Коли на схилі років він звернувся до радянської уряду з проханням дати дозвіл на повернення, щоб хоч померти в Україні, йому грубо відмовили.
10. Його називають Бетховеном українського слова.
11. Він є укладачем 4-томного «Словника української мови», організатором і головою товариства «Просвіта».
2.Вправа «Відгадай твір»
Відгадати автора та твір, з якого взята цитата:
1. Вмерла так, як вмирають ті, що люблять життя.
2. О, ні! Не самі сльози і зітхання
Тобі судились! Вірю в силу духа
І в день воскресний твойого постання.
3. Літ за двадцять до кріпацької волі, з того самого Ромадановського шляху, яким ішов парубок, у село Піски вступив якийсь невідомий захожий.
4. Чому ж би ні?.. Що ж, – ти зовсім така,
як дівчина… ба ні, хутчій як панна,
бо й руки білі, і сама тоненька,
і якось так убрана не по-наськи…
А чом же в тебе очі не зелені?
5. Тепер я можу спокійно спати, твої міцні стіни стануть між мною і цілим світом. На добраніч нам, ниви. Й тобі, зозуле.
6. Виросте – в нім прокинеться батьківська, героїчна вдача, глибокий, віщий інстинкт по матері, – вони попровадять його в інший світ… І він сповнить ті надії…
7. Не договорював і не пив до нікого, лиш тупо глядів навперед себе і хитав головою, як би молитву говорив і на кожне її слово головою потакував.
8. Так, ти богиня! Мати, райська роже.
О глянь на мене з свої висоти!
Бач, я, що в небесах не міг найти
Богів, перед тобою клонюсь тоже…
9. Життя було для нас повільним умиранням. Родились ми на те, щоб в той же день почати умирати, бо смерть була для нас не гірша від життя. Тепер же буде жить на те, щоб жить.
10. Білі ярки, забившись у холодок під смереку, дивились дурними очима, як качались по мхах двоє дітей, дзвонячи в тиші молодим сміхом.
11. І може дасться заповіт новий
І дух нові напише нам скрижалі.
12. Все, що від тебе в серце впало,
Не загубилось, не пропало…
Моя девіза – йти за віком
І бути цілим чоловіком!
3.Вправа «Теоретики літератури»
Дати визначення понять з теорії літератури:
– Соціально-психологічний роман – …
– Сонет – …
– Модернізм – …
– Імпресіонізм – …
– Новела – …
– Драма-феєрія – …
Критерії оцінювання: кожна вправа – 4 б.