Профтехосвіта
  • slides
  • slides
  • slides
  • slides

Завдання з української літератури для учнів гр.№12

Дюмен О. В.       Завдання з української літератури для учнів гр.№ 12

(згідно розкладу 01.06 05.06)

         01.06.2020 р.

Тема. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії.

Підручник: О. Авраменко. Українська література. 10 клас. Рівень стандарту.

http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf

Завдання:

  1. Опрацювати навчальний матеріал підручника на стор. 226 – 227.
  2. Скласти і записати план характеристики одного з образів драми-феєрії «Лісова пісня».
  3. Вивчити напам’ять останній монолог Мавки з «Лісової пісні» Лесі Українки (від слів «О, не журися за тіло…»).

03.06.2020 р.

Тема.         ПЧ Бесіда за драмою Лесі Українки «Бояриня»

Підручник: О. Авраменко. Українська література. 10 клас. Рівень стандарту.

http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf

Завдання:

  1. Переглянути аудіовиставу «Бояриня» — драматична поема Лесі Українки»  https://www.youtube.com/watch?v=DpIhPjwMgpE
  2. Опрацювати навчальний матеріал підручника на стор. 220 – 221.
  3. Скласти і записати паспорт твору.

04.06.2020 р.

Тема. РМ № 4.Твір (есе) за літературною спадщиною Лесі Українки

Підручник: О. Авраменко. Українська література. 10 клас. Рівень стандарту.

http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf

Завдання:

  1. Ознайомитися з порадами щодо написання твору (есе) https://200baliv.org/pages/yak_pisati_tvir-rozdum_zno_na_maksimalnu_kilkist_baliv
  2. Написати твір (есе) на одну з тем:
  3. Життєве кредо Лесі Українки.
  4. «Слово, моя ти єдиная зброє…» (Леся Українка).
  5. Прекрасна пісня про любов і зраду (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»).
  6. Єднання людини і природи (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»).
  7. «Не зневажай душі своєї цвіту» (Леся Українка).
  8. «Я в серці маю те, що не вмирає» (Леся Українка).
  9. Ідея сильної особистості в поезії Лесі Українки.
  10. Актуальність драми «Бояриня» Лесі Українки в наш час.
  11. Ідея служіння митця народові у творчості Лесі Українки.
  12. Відчуття внутрішніх переживань в інтимній та пейзажній ліриці Лесі Українки.
  13. Два світи в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».
  14. Джерела поетичного світу Лесі Українки.
  15. Жіноча доля як уособлення трагедії рідного краю у драмі Лесі Українки «Бояриня».
  16. Душа людини непереможна (за творчістю Лесі Українки).
  17. З дитячих мрій виростають поети (за поезією Лесі Українки).
  18. Мавка – екологічне сумління нашої землі («Лісова пісня» Лесі Українки і сучасні проблеми).

Критерії оцінюванняhttp://klasnaocinka.com.ua/uk/article/kriteriyi–otsiniuvannya–pismovikh–robit—tvori.html

05.06.2020 р.

Тема. Життя і творчість М. Вороного, багатогранна діяльність поета. Творчість М. Вороного – перша декларація ідей і форм символізму.

Підручник: О. Авраменко. Українська література. 10 клас. Рівень стандарту.

http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf

Завдання:

  1. Переглянути відео «Життя і творчість Миколи Вороного. «Іванові Франкові»  https://www.youtube.com/watch?v=vvJpoVi9iTg
  2. Прочитати навчальний матеріал підручника на стор. 229 – 232.
  3. Скласти і записати хронологічну таблицю біографії М. Вороного.

Коментарі закриті.

Профтехосвіта

АДРЕСА ЛІЦЕЮ:
80316 м. Рава-Руська,
вул. 1-го Листопада, 6
Тел: 43-149
Email: rrlicey@ukr.net