Група № 23
ВОВК Т. П. МАТЕМАТИКА
Алгебра і початки аналізу
Тема:Повторення. Показникова та логарифмічна функції
Підручник : О.Істер Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія. Рівень стандарту. 11 клас. , Matematyka-11-klas-Ister-2019.pdf, видавництво Київ «Генеза» 2019
Завдання:
І. Повторити §1-7 ст.6-66
1)яку функцію називають показниковою, її графік та властивості;
2) властивості степеня з дійсним показником;
3)які рівняння називають показниковими та способи розв’язку показникових рівнянь;
4) які нерівності називають показниковими та способи їх розв’язку;
5) що називають логарифмом числа, основну логарифмічну тотожність;
6) основні властивості логарифмів;
7)формули переходу до іншої основи та наслідки з неї;
8) що називають десятковим та натуральним логарифмом;
9) яку функцію називають логарифмічною, її графік та властивості;
10) які рівняння називають логарифмічними та способи їх розв’язку ;
11) які нерівності називають логарифмічними та способи їх розв’язку.
ІІ. Розв’язати вправи:завдання для перевірки знань до §1-7 ст.72
ІІІ. Переглянути відео (пояснення даної теми)
Група № 23
ВОВК Т. П. МАТЕМАТИКА
Алгебра і початки аналізу
Тема:Повторення. Похідна та її застосування
Підручник : Г.П. Безв,В.Г.Бевз Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія. Рівень стандарту. 10клас., Київ видавничий дім «Освіта» 2019
Завдання:
І. Повторити §14-19 ст.113-148
1)як знайти значення похідної в точці;
2) що називають приростом аргументу, як його позначають;
3) що називають приростом функції, як його позначають;
4)як знайти приріст функції в точці;
5) як знайти похідну функції в даній точці;
6) чим є похідна функції в точці;
7) чим є похідна функції на проміжку;
8) що називають диференціюванням функції;
9)як знаходять похідну суми двох функцій;
10) як знаходять похідну добутку двох функцій;
11) як знаходять похідну частки;
12) таблицю похідних найпростіших функцій;
13) чому дорівнює похідна степеня з натуральним показником;
14) чому дорівнюють похідні тригонометричних функцій;
15) як знайти похідну складеної функції;
16) у чому полягає фізичний і геометричний зміст похідної;
17) алгоритм дослідження функції на зростання і спадання;
18) алгоритм дослідження функції на точки екстремуму та екстремуми;
19)алгоритм дослідження функції та побудови її графіка;
20) алгоритм знаходження найбільшого та найменшого значення функції на заданому проміжку;
ІІ. Розв’язати вправи:517, 567, 592, 646, 696, ст.117-150
ІІІ. Переглянути відео (пояснення даної теми)
Алгебра і початки аналізу
Тема:Повторення. Інтеграл та його застосування
Підручник : О.Істер Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія. Рівень стандарту. 11 клас. , Matematyka-11-klas-Ister-2019.pdf, видавництво Київ «Генеза» 2019
Завдання:
І. Повторити §8-12 ст.74-112
1)що називають первісною для заданої функції;
2)основну властивість первісної;
3) що називають невизначеним інтегралом;
4)таблицю первісних (невизначених інтегралів);
5)правила інтегрування (правила знаходження первісних);
6) що називають криволінійною трапецією;
7) теорему про площу криволінійної трапеції;
8)що називають визначеним інтегралом функції f(x) на проміжку ;
9) у чому полягає геометричний зміст визначеного інтеграла;
10) у чому полягає фізичний зміст визначеного інтеграла;
11) формулу Ньютона-Лейбніца;
12) властивості визначеного інтеграла;
13) формулу для обчислення площ плоских фігур ;
14)як застосовують визначений інтеграл у фізиці
ІІ. Розв’язати вправи:517, 567, 592, 646, 696, ст.117-150
ІІІ. Переглянути відео (пояснення даної теми)
Алгебра і початки аналізу
Тема: Підсумкова контрольна робота. Підсумковий урок
Підручник : О.Істер Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія. Рівень стандарту. 11 клас. , Matematyka-11-klas-Ister-2019.pdf, видавництво Київ «Генеза» 2019
Завдання:
Розв’язати завдання № 9 з підручника (перевірте свою компетентність) ст.. 89-90.
Критерії оцінювання:
1-7 завдання по 1балу;
8 завдання 2 бали;
9 завдання 3 бали.