Профтехосвіта
  • slides
  • slides
  • slides
  • slides

Адміністративне право. Адміністративні правопорушення та адміністративна відповідальність.

Тема: Адміністративне право. Адміністративні правопорушення та адміністративна відповідальність.

Опорний конспект:

https://drive.google.com/file/d/1jfrk7P7tr_S0HsCIdQ1CtBAL7Sy755N-/view?usp=sharing

Завдання:

  1. Опрацювати опорний конспект, вивчити терміни.
  2. Ознайомившись зі ст. 184 Кодексу про адміністративні правопорушення України, визначити, яку відповідальність нестимуть батьки в разі скоєння їхніми дітьми адміністративних правопорушень.
  3. Опишіть  приклади ситуацій, у яких брали участь ви, ваші рідні або знайомі, які регулюються нормами адміністративного права.

Тема: Загальна характеристика Кримінального кодексу України. Поняття і ознаки злочину. Кримінальна відповідальність.

Конспект:

https://drive.google.com/file/d/1pi_VlrMaPRHtc2IQ61WwnT2MZYKJ7QL8/view?usp=sharing

Завдання:

1. Опрацювати  конспект, вивчити терміни.

2. Юридичні задачі:

1. Слісаренко і Самолов, перебуваючи у стані сп’яніння, спочатку ображали Петренка, потім звалили з ніг і побили ногами, зламали два ребра і ніс. Визначте склад злочину?

2. Пасічник у тролейбусі викрав гаманець у Рогової, розрізавши її сумку «заточкою»,спеціально виготовленою на заводі, де він працює. Визначте склад злочину?

3. Троє підлітків Андрій (14 р.), Сергій (15 р.) і Вадим (16 р.) у міському парку зупинили громадянина Петренка і забрали у нього годинник та гроші. Визначте склад злочину?

4. Неповнолітні Петро і Василь під час походу відстали від своїх друзів і загубилися в лісі. Після кількох днів пошуків і намагань знайти дорогу знесилені і зголоднілі хлопці вночі натрапили на сторожку єгеря. Вони виламали двері, взяли продукти, одяг, сокиру, ліхтар і компас, розраховували вибратися з лісу. Як кваліфікувати дії хлопців?

Тема: Поняття шлюбу і сім’ї. Порядок і умови укладання шлюбу. Права та обов’язки подружжя.

Конспект:

https://drive.google.com/file/d/12PiOZkNmAqA8pAU6nnQd_9C77Kd67UMf/view?usp=sharing

Завдання:

  1. Опрацювати  конспект, вивчити терміни.
  2. Написати есе «Як можна зменшити кількість розлучень в Україні?»

Розв’язати юридичну ситуацію

1. Громадянин Петренко Л. та Іванова С. вирішили одружитися. Витрати на весілля поділили порівну. Перед самим весіллям Петренко Л. заявив Івановій С., що передумав одружуватися.

• Які зобов’язання виникають у Петренка Л. у зв’язку із цим?

• Чи зміняться обставини, якщо стане відомо, що Іванова С. приховала від нареченого факт наявності в неї дитини від іншого шлюбу?

Тема: Взаємні права та обов’язки батьків та дітей. Опіка та піклування.

Конспект:

https://drive.google.com/file/d/1nyCsKZ8CaoZZwGgIC5hKz5Mfl5m07yVz/view?usp=sharing

Завдання:

  1. Опрацювати опорний конспект, вивчити терміни.
  2. Написати есе-роздум на тему «Чи повинна держава втручатися у сімейні стосунки».
  3. Скласти три юридичні задачі з питань сімейного права.

Тема: Поняття трудового права, його джерела.

Конспект:

https://drive.google.com/file/d/1fy1gmzGKDQ-KupS-UbrsGv-Ftr1siAdr/view?usp=sharing

Завдання:

  1. Опрацювати опорний конспект, вивчити терміни.
  2. Розкрийте поняття «трудове право» – письмово
  3. Опишіть джерела трудового права України .

Коментарі закриті.

Профтехосвіта

АДРЕСА ЛІЦЕЮ:
80316 м. Рава-Руська,
вул. 1-го Листопада, 6
Тел: 43-149
Email: rrlicey@ukr.net