Профтехосвіта
  • slides
  • slides
  • slides
  • slides

Приготування холодних і гарячих страв з із сиру

Група №35 «Кухар 4-го розряду»

Тема уроку № 19. Приготування холодних і гарячих страв з із сиру

Обладнання: Електроплити, виробничі столи, мийні ванни.

Посуд та інвентар: ножі, дошки, сковорода, Лопатки, тарілки.

Перелік практичних завдань:

1.Вимоги безпеки праці під час роботи:

  • одягніть спецодяг;
  • перевірте справність обладнання;
  • перевірте стан поверхні плити;
  • користуйтеся ножами лише для конкретних операцій;
  • дотримуватися технологічних процесів приготування страв;
  • проведіть дезінфекцію рук;
  • під час виконання роботи зніміть прикраси;

2.Перевірка засвоєння вами знань на попередньому уроці.

Які поживні речовини містяться в яйці?

– Які яйця належать до дієтичних, а які до – столових?

– Чим відрізняється омлет від яєчні?

– Чому страви з яєць не підлягають зберіганню?

3. Вивчення нового матеріалу.

Практичні прийоми  та способи роботи можна переглянути за посиланням:

Відео №1https://www.youtube.com/watch?v=Tlp0ZUSIlwI

Відео №2

Відео №3

Для закріплення викладеного матеріалу прошу дати відповіді на запитання: Чим цінні страви з сиру?

  • Як приготувати і подати сирники?
  • Як готують і подають сирні кільця?
  • Які терміни зберігання страв з сиру?

Домашнє завдання: приготувати за посиланням на відео сирники, сирні кільця, запіканку з сиру.

Майстер в/н Маринка К.А.

Урок виробничого навчання

Група №35 «Кухар 4-го розряду»

Тема уроку №20. Організація роботи в гарячому цеху: устаткування, інструмент, інвентар, посуд. Приготування страв з каш та макаронних виробів. Закріплення навичок з теми

Обладнання: Електроплити, виробничі столи, мийні ванни.

Посуд та інвентар: ножі, дошки, сковорода, лопатки, тарілки,.

Перелік практичних завдань:

1.Вимоги безпеки праці під час роботи:

  • одягніть спецодяг;
  • перевірте справність обладнання;
  • перевірте стан поверхні плити;
  • користуйтеся ножами лише для конкретних операцій;
  • дотримуватися технологічних процесів приготування страв;
  • проведіть дезінфекцію рук;
  • під час виконання роботи зніміть прикраси;

2.Перевірка засвоєння вами знань на попередньому уроці.

     –    Чим цінні страви з сиру?

     –    Як приготувати і подати сирники?

  • Як готують і подають сирні кільця?
  • Які терміни зберігання страв з сиру?

3. Вивчення нового матеріалу.

Практичні прийоми  та способи роботи можна переглянути за посиланням:

Відео №1

Відео №2

Відео №3

 Для закріплення викладеного матеріалу прошу дати відповіді на запитання: 

  – На які речовини багаті крупи та макаронні вироби?

– Які правила варіння каш?

– Що означає термін «старіння» каш?

– Як готують і подають бабку з локшини з сиром?

Домашнє завдання: приготувати за посиланням на відео запіканку з рису, макаронів, гратен з макаронів.

Майстер в/н Маринка К.А.

Урок виробничого навчання

Група №35 «Кухар 4-го розряду»

Тема уроку №21.Організація роботи в гарячому цеху. Приготування риби відварної, припущеної та смаженої основним способом

Обладнання: Електроплити, виробничі столи, мийні ванни.

Посуд та інвентар: ножі, дошки, сковорода, лопатки, тарілки.

Перелік практичних завдань:

1.Вимоги безпеки праці під час роботи:

  • одягніть спецодяг;
  • перевірте справність обладнання;
  • перевірте стан поверхні плити;
  • користуйтеся ножами лише для конкретних операцій;
  • дотримуватися технологічних процесів приготування страв;
  • проведіть дезінфекцію рук;
  • під час виконання роботи зніміть прикраси;

2.Перевірка засвоєння вами знань на попередньому уроці.

– На які речовини багаті крупи та макаронні вироби?

– Які правила варіння каш?

– Що означає термін «старіння» каш?

– Як готують і подають бабку з локшини з сиром?

3. Вивчення нового матеріалу.

Практичні прийоми  та способи роботи можна переглянути за посиланням:

Відео №1

Відео №2

Відео №3

https://www.youtube.com/watch?v=xZLeumG8lpA

Для закріплення викладеного матеріалу прошу дати відповіді на запитання: 

  – Поясніть, чому припущена риба смачніша, ніж варена?

– Як змінюються основні речовини, що містяться в рибі, при тепловій обробці?

– Яке значення рибних страв у харчуванні людини?

– Як готують і подають крученики рибні?

Домашнє завдання: приготувати за посиланням на відео рибу відварну та припущену,смажену основним способом, рибу в томатному соусі.

Майстер в/н Маринка К.А.

Урок виробничого навчання

Група №35 «Кухар 4-го розряду»

Тема уроку №22. Приготування риби тушкованої, запеченої, та риби фаршированої

Обладнання: Електроплити, виробничі столи, мийні ванни.

Посуд та інвентар: ножі, дошки, сковорода, лопатки, тарілки.

Перелік практичних завдань:

1.Вимоги безпеки праці під час роботи:

  • одягніть спецодяг;
  • перевірте справність обладнання;
  • перевірте стан поверхні плити;
  • користуйтеся ножами лише для конкретних операцій;
  • дотримуватися технологічних процесів приготування страв;
  • проведіть дезінфекцію рук;
  • під час виконання роботи зніміть прикраси;

2.Перевірка засвоєння вами знань на попередньому уроці.

– Поясніть, чому припущена риба смачніша, ніж варена?

– Як змінюються основні речовини, що містяться в рибі, при тепловій обробці?

– Яке значення рибних страв у харчуванні людини?

– Як готують і подають крученики рибні?

3. Вивчення нового матеріалу.

Практичні прийоми  та способи роботи можна переглянути за посиланням:

Відео №1

Відео №2

Відео №3

Для закріплення викладеного матеріалу прошу дати відповіді на запитання: 

  – Складіть технологічну схему приготування страви «Щука,фарширована цілою».

– Які загальні правила запікання риби?

– Розкажіть загальні правила тушкування риби.

– Які вимоги до якості запечених страв?

Домашнє завдання: приготувати за посиланням на відео  хек в томаті тушкований з морквою та цибулею, скумбрію запечену,рибу фаршировану.

Майстер в/н Маринка К.А.


Коментарі закриті.

Профтехосвіта

АДРЕСА ЛІЦЕЮ:
80316 м. Рава-Руська,
вул. 1-го Листопада, 6
Тел: 43-149
Email: rrlicey@ukr.net