Профтехосвіта
  • slides
  • slides
  • slides
  • slides

Привід та підсилювач зчеплення

Спецтехнологія (Група №12, 13 )

Тема 3.2 : Привід та підсилювач зчеплення

На автомобілі КамАЗ-4310 встановлено дистанційний гідравлічний привід з пневматичним підсилювачем. Він включає в себе:

  1. педаль зчеплення 1;
  2. головний циліндр 9;
  3. пневмопідсилювач 11;
  4. слідкуючий пристрій;
  5. робочий циліндр;
  6. шток 16 з сферичною гайкою 17;
  7. важіль вилки вимикання зчеплення.

Рис. 3. Дистанційний гідравлічний привід з пневматичним підсилювачем автомобіля КамАЗ-4310

https://drive.google.com/file/d/14uKqIm-66aHJbgIn2RZItdX4hFkkxSI1/view?usp=sharing

У зчепленні автомобіля КамАЗ-4310 встановлено два ведених диски. Диски своїми маточинами встановлені на шліцах первинного вала коробки передач. Перший ведений диск встановлено між маховиком і середнім ведучим диском довгим торцем маточини до маховика. Другий диск встановлено між середнім ведучим диском і натискним диском довгим торцем маточини назад до коробки передач. Таким чином, ведені диски короткими торцями маточин встановлені один до одного.

Пневматичний підсилювач у приводі зчеплення автомобіля КамАЗ-4310 застосовують, щоб зменшити зусилля на педаль при ввімкненні зчеплення.

Рис. 4.Пневматичний підсилювачпривода зчеплення автомобіля КамАЗ-4310

https://drive.google.com/file/d/1XKp-uLC3m7U34A0ogQGGpkxreyAhB7KQ/view?usp=sharing

Закріплюється пневмопідсилювач на картері зчеплення і включає в себе:

  1. Корпус, який складається з переднього корпуса 35 і заднього корпуса 44.
  2. Діафрагми 16 слідкуючого пристрою, затиснутоїміж корпусами 35 і 44.
  3. Гідропоршня 43 вимкнення зчеплення, розміщеного разом зі штоком і пружиною в задньому корпусі.
  4. Пневмопоршня 31, розміщеного в передньому корпусі.
  5. Поршень 9 слідкуючого пристрою.
  6. Впускний клапан 23 із сідлом клапана 22.
  7. Випускний клапан 26 із сідлом клапана 17. Слідкуючий пристрій автоматично змінює тиск на пневмопоршень відповідно до зміни зусилля у гідроприводі педалі зчеплення.
  8. Штовхач 3 поршня вимкнення зчеплення зі сферичною гайкою 1 регулювання і контргайкою 2.
  9. Перепускний клапан 11 для видалення повітря із гідропривода вимикання зчеплення.

Працює пневмопідсилювач так.

При натисненні на педаль зчеплення тиск рідини з головного циліндра передається під гідропоршень підсилювача 43 і слідкуючий поршень 9. Останній переміщується і діє на клапани керування закриваючи 26 і відкриваючи впускний 23. При цьому стиснуте повітря із контура допоміжної гальмової системи починає надходити в порожнину пневмопоршня 31, який переміщується, спричиняючи додаткове зусилля через гідропоршень 43 на штовхач 3 вимкнення зчеплення. У результаті сумарне зусилля від тиску повітря і педалі на штовхач вимкнення зчеплення зростає і зчеплення вимикається. При відпусканні педалі тиск у гідроприводі зникає, і поршні під дією пружин відходять у вихідне положення, зчеплення вмикається, а повітря із пневмопідсилювача виходить в атмосферу.


Коментарі закриті.

Профтехосвіта

АДРЕСА ЛІЦЕЮ:
80316 м. Рава-Руська,
вул. 1-го Листопада, 6
Тел: 43-149
Email: rrlicey@ukr.net