Профтехосвіта
  • slides
  • slides
  • slides
  • slides

Головна передача (Передній міст)

Спецтехнологія (Група №12, 13 )

ТЕМА 3.6: Головна передача  (Передній міст)

Редуктор переднього моста автомобіля ЗИЛ-131 складається із:

  • головної передачі;
  • диференціала;
  • півосей (шарнірів однакових кутових швидкостей).

Розміщених в балці переднього моста 30.

Головна передача призначена для збільшення обертального моменту і передачі його на півосі під прямим кутом. Головна передача – подвійна з парою конічних і парою циліндричних шестерень. Головна передача складається із:

Рис. 11. Будова переднього моста

https://drive.google.com/file/d/1-rsA4LWHOwXCZ36H_3kSjwL9OM1IGRbG/view?usp=sharing

  1. картера 45;
  2. ведучого вала головної передачі 47;
  3. ведучої 19 і веденої 7 конічних шестерень;
  4. ведучої 6 і веденої 26 циліндричних шестерень;
  5. лівої і правої чашки диференціала 40, між якими за допомогою болтів закріплена ведена циліндрична шестерня;
  6. у веденій циліндричній шестерні між чашками диференціалу розміщено деталі диференціалу: хрестовина диференціалу 37; дві конічні півосьові шестерні 35; чотири конічних сателіта 36;
  7. півосей 31 і 42.

Диференціал дає можливість ведучим колесам обертатися з різними швидкостями на поворотах і під час руху автомобіля по нерівній дорозі. На автомобілі ЗИЛ-131 встановлено диференціал шестерінчастий з конічними шестернями. Хрестовина закріплена між чашками диференціала, які з’єднуються між собою болтами. На шипах хрестовини вільно встановлені сателіти, з якими у постійному зачепленні перебувають шестерні півосей. Півосі внутрішніми шліцевими кінцями з’єднано з шестернями, до зовнішніх кінців півосей прикріплено маточини ведучих коліс. Під час руху автомобіля зусилля від веденої циліндричної шестерні головної передачі і з’єднаної з нею коробки диференціала передається на хрестовину сателітів. При однаковому опору обертання правого і лівого ведучих коліс (автомобіль рухається по прямій і рівній дорозі) зусилля рівномірно розподілятиметься між півосьовими шестернями. У цьому випадку разом з коробкою диференціала і хрестовиною обертатимуться і сателіти, які своїми зубами приведуть у рух шестерні півосей. Навколо своєї осі сателіти не обертатимуться. Як тільки одне із коліс зустріне більший опір, обертання його сповільниться і сателіти почнуть обертатися навколо своїх осей, за рахунок чого друге колесо почне обертатися швидше.

Всі деталі головної передачі і диференціала змащуються трансмісійним маслом ТАП-15В, яке заливають через маслозаливний отвір, розміщений зверху картера моста. Контроль рівня масла автомобіля ЗИЛ-131 здійснюється:

  • переднього моста – через контрольний отвір, розміщений збоку картера на висоті, яка відповідає нормальному рівню масла;
  • середнього і заднього моста – спеціальним щупом із комплекта інструментів автомобіля.

Коментарі закриті.

Профтехосвіта

АДРЕСА ЛІЦЕЮ:
80316 м. Рава-Руська,
вул. 1-го Листопада, 6
Тел: 43-149
Email: rrlicey@ukr.net